środa, 1 października 2008

Tokio ,Ueno

Widok z Ueno Park na ulicę blisko Ueno Station.

5 komentarzy:

mama pisze...

kasiuniu, jak przyjęłaś taki ogrom miasta w mieście, tutaj, tuż za oknem miałaś las, łąki, konie, a tam?, czy musisz je znosić?, czy wchodzi w ciebie to wielkie tokyo, jakby nigdy nic, jakbyś patrzyła na obraz w galerii, jakbyś je oglądała chłodnym i zarazem czułym okiem malarza?

Gołgosia pisze...

Kasiu!!

Podziwiam Cię i trzymam za Ciebie kciuki. Japonia w całej swojej piękności i egzotyce stoi przed Toba otworem, to niepowtarzalna okazja:) więc korzystaj, ucz się, zbieraj doświadczenia i rób duuużo zdjęć.
pozdrawiam serdecznie i kłaniam się po japońsku:)
ania gołgowska

Gołgosia pisze...

Hej Kasiu!!

Twoja mama prosiła żeby przekazać Ci że ma zepsuty komputer i nie może się z Tobą skontaktować przez parę dni.
pozdrawiam ania

katarzyna brzezińska pisze...

Aniu Dziękuję za informację.
Mam do Ciebie prośbę!!! czy mogłabyś zadzwonić do Mamy mojej i powiedzieć jej w takim razie,że bardzo proszę, aby do przesyłki z ładowarką dołączyła dokumenty z banku. Bardzo proszę! jak możesz Aniu wyślij mi swojego maila. Wielki dzięki!!! Pozdrawiam. Mam nadzieję ,że przeczytasz ten komentarz, bo nie mam jak się z Tobą inaczej skontaktować. Buziaki.

Gołgosia pisze...

hej Kasiu

paczka została wysłana pocztą lotniczą więc powinna być za kilka dni. mama komp. będzie miała za 1 ub 2 dni. mój mail:
anko21@poczta.onet.pl

pozdrawiam