wtorek, 26 maja 2009

23 maja , Park Ueno, i taka krótka miła pogawędka o Japonii , ceramice..i o mnie :)

.


W sobotę , 23.05,2009 r w polskim Radiu Trójka podczas Radiowego Domu Kultury można było posłuchać interesującej rozmowy ze mną prowadzonej przez Pana Michała Nogasia z Trójkowej Redakcji Kultury
........? Proszę posłuchać :) nagranie prosto z samego Tokio :)!!!!




:) Proszę nie mylić,...;) to nie jest Pan Nogaś ! ,z którym rozmawiałam :) ,hihi, ....wszyscy znają chyba ten sławny charakter z naszego dzieciństwa...:)
No więc mam nadzieję , że się podobało :)...
Chciałabym tylko dodać jedną ważną rzecz:
WIELKIE DZIĘKUJĘ !!!! :)...
Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu za otwarcie drogi, Urzędowi Miasta we Wrocławiu za wsparcie finasowe i MOJEJ MAMIE za pomoc w pisaniu listów i za ,o jak przecież istotne, wsparcie emocjonalne ;).
Pozdrawiam i życzę Wam Wszystkim Samego Dobrego:)
No to Sejonara ! :)



3 komentarze:

as pisze...

Fajne masz zajęcie, w bardzo ciekawym i inspirującym miejscu.
Słuchałem z przyjemnością tej relacji w trójce. Znam te miejsca trochę i bardzo lubię.

Pozdrawiam i życzę sukcesów oraz gratuluje rozwijania swojej pasji.
:)

Andrzej

Cholga pisze...

ha, bardzo fajny wywiadzik! miło słyszec Twój głos! pozdrowionka z Wrocławia - czekamy tu przecież na Ciebie!:-)
buziaki,
o.

katarzyna brzezińska pisze...

Dzięki Wam serdeczne!!! :)